Lydrapporter fra SXSW 2012

Over 20.000 geeks og noerder fra hele verden er i disse dage samlet i byen Austin i Texas til SXSW Interactive 2012.

Det er et sand overfloedighedshorn af taler, tech og fester. Maengden af ting, der sker, overstiger ganske, hvad en enkelt reporter kan overkomme. Jeg proever dog det bedste, jeg har laert. Du kan foelge mine smaa lydrapporter paa Soundcloud.

/henrikfoehns

5 kommentarer to “Lydrapporter fra SXSW 2012”

  1. Peter Skov Says:

    Kommer der video eller billedmateriale fra sxsw også ?

  2. Henrik Føhns Says:

    Jeg har kun en enkelt ikke særlig god video. Jeg har haft fokus på lyd

  3. Klaus Mogensen Says:

    Generelt er jeg vældig tilfreds med jeres program Harddisken.

    Imidlertid har jeg problemer med rodet og dårlig lyd på indslaget “en håndfuld små lydpostkort fra Henrik Føhns” fra South by South West. Hvis jeg har forstået det rigtigt så er postkortene lavet med en smartphone (?). Personlig havde jeg foretrukket noget ordentlig lyd. Det er vel ideen med at møde op, at man har en ordentlig lydoptager med. Det er jo ikke noget krav til postkort at de skal være af dårlig kvalitet.

    Mange gode ønsker fremover.

  4. Kim Østergaard Says:

    Vil du gentage forfatteren du nævnte i forbindelse med afprøvning af gratis versioner. Dropbox blev nævnt.

    Kim

  5. Henrik Føhns Says:

    Jeg havde også en glimrende optager med. Ideen med postkortene var, at jeg kunne uploade dem direkte til nettet fra min iPhone. Så valgte vi at bruge et sammenklip af dem i radioen, hvor vi fokuserede på den umiddelbare reportage og var lidt mindre fokuserede på den gode lyd. Du kan høre alle postkort her: http://soundcloud.com/funzafunza/sets/sxsw2012-1/


Skriv et svar

