Onsdag aften: Podcast-problemer

UPDATE: Vi håber at have den rigtige aac-podcast i feedet nu. Sig til hvis der fortsat opleves problemer…

Vi er muligvis i vores eksperimenteren med nye rutiner kommet til at uploade en dårlig version af vores aac-podcast til DR’s server, og derfor er det nok en god idé lige at vente med at forsøge at afspille den, hvis den skulle være dukket op i feedet.

Vi arbejder på sagen, men det er muligt at problemet ikke bliver løst før imorgen, torsdag…

Vi beklager!

5 kommentarer to “Onsdag aften: Podcast-problemer”

  1. Knud thrane Says:

    Jeg har downloadet nogle lydbøger fra dr til min Mac , når jeg så skal høre dem på min iPhone bliver de afspiller i omvendt rækkefølge!! Er det noget jeg gør forkert. Det er ret irriterende, jeg hører mest lydbøgerne om natten, når jeg har søvnproblemer, så må jeg op og fonde brillerne. Evt tænde lys. Det tager noget af fornøjelsen

  2. Henrik Føhns Says:

    Hej Knud
    Hvis du klikker på fanebladet i øverste venstre hjørne i din iTunes player – det hedder “album efter kunstner” – så skulle dine kapitler automatisk dukke op i den rigtige rækkefølge.
    Mvh Henrik Føhns

  3. Bente Sinnerup Says:

    Jeg har for nylig fået ny computer med windows 7 , før havde jeg XP. Jeg har altid kunne downloade lydbøger fra DR til zen CAST, når jeg åprøver nu kommer der blot et tomt billede og jeg kan ikke se at der sker noget??? hvad kan der være galt?
    Det er noget besværligt først at downloade til Itune for at få det på min mp3 afspiller.

    mvh Bente Sinnerup

  4. Søren Gundelach Says:

    Jeg har downloadet en lydbog fra DR til iTunes. Når jeg afspiller den på min iPhone 3s afspiller den kapitlerne i omvendt rækkefølge eller. dvs jeg starterr med afsnit 1, og så stopper den. så skifter manuelt til afsnit 2, og efter afpilningen af afsnit 2 afspiller den herefter afsnit 1. Har I et råd til hvad jeg skal gøre for at få den til at afspille i rgtig rækkefølge? Jeg ER opmærksom på at der er to rækkefølgetilstande, men i begge disse tilstande afspilles i omvendt rækkefølge. Hvert afsnit varer ca. 7 minutter så det er lidt forstyrrende plus at den automatisk skifter afsnit baglæns. Håber I kan hjælpe. Venligst søren

  5. Henrik Føhns Says:

    Hm lyder ikke godt. Jeg sender dit spørgsmål videre til vores podcast dame


Skriv et svar

