Video: Anders viser sit sensor-armbånd i DR2 Udland

I den sidste uges tid har jeg haft en aktivitetsmåler om armen.

Dens indbyggede sensorer måler bla. bevægelser og min huds varmeudstråling, og tilsammen giver de et godt indtryk hvor meget jeg bevæger mig, hvor mange kalorier jeg forbrænder og hvor godt jeg sover.

Det har jeg også fortalt om tidligere på ugen, her og her.

I Harddisken 15. december fortæller jeg meget mere om mHealth og selftracking og hvad man kan bruge den slags sensorer til, men allerede 3. december fortalte jeg om fænomenet i DR2 Udland hos Ida Ebbensgaard.

PS. Ja, jeg ved godt at der er problemer med aspect ratio, men kunne ikke lige fixe det…

2 kommentarer to “Video: Anders viser sit sensor-armbånd i DR2 Udland”

  1. John Adolf Says:

    Hej Anders
    Så dig netop på tv (29. Jan) hvor du viste et armbånd der bl.a kunne registrerer forbrænding. Er det et der i handlen og evt. Hvor kan an få det.
    Mvh
    John a

  2. Anders Høeg Nissen Says:

    Hej John
    Det er ikke lige i almindelige handel. Findes på mybasis.com – men er i restordre og sælges indtil videre kun i USA…
    Anders


Skriv et svar

