Eksperiment: Første dag med aktivitetsmåler

Så har jeg gennemlevet første døgns tid med aktivitets-sensor om overarmen – og jeg har trukket data ud fra armbåndet.

På denne graf kan man se en tidsoversigt med mine aktiviteter, samt samlet forbrænding, etc.

Det er fx ret tydeligt at se min cykeltur hjem igår eftermiddags, og man kan se at jeg var nede at træne lidt imorges, hvor jeg i cirka 20 minutter var pænt højt oppe i gear, mens jeg resten af tiden løftede vægte og derfor ikke var helt så forbrændingsaktiv…

En mere grundig oversigt efter en uges tid – og en faglig tolkning af de mange data – følger når eksperimentet er overstået.

Og hele balladen vil selvfølgelig kunne høres i radioen – formodentlig onsdag den 15. december.

2 kommentarer to “Eksperiment: Første dag med aktivitetsmåler”

  1. Tweets that mention Eksperiment: Første dag med aktivitetsmåler « Harddisken -- Topsy.com Says:

    […] This post was mentioned on Twitter by Anders Høeg Nissen, Harddisken, P1. Harddisken, P1 said: Så aktiv har jeg været det sidste døgn – "Første dag med aktivitetsmåler" på Harddisken: http://bit.ly/fVtusZ #kalorier […]

  2. Eksperiment med sensorarmbånd: 2617 kalorier i døgnet « Harddisken Says:

    […] Eksperimentet er slut, og jeg har taget mit sensorarmbånd af. […]


Skriv et svar

