Podcast-problemer

På grund af centrale driftforstyrrelser er vores podcasts – mp3 og AAC – desværre forsinkede på ubestemt tid. Vi arbejder på sagen!

13 kommentarer to “Podcast-problemer”

  1. Thomas Stidsen Says:

    Det er udemærket at I arbejder på sagen … men I kunne jo løse een del af problemet for os som IKKE bruger Windows …

    Det irriterer mig lidt at jeg kan se film osv på diverse aviser (de bruger sikkert flash), men det sted hvor jeg faktisk betaler licens kan jeg som Linux bruger IKKE høre radio eller se tv … jeg kan kun høre jeres, iøvrigt fremragende program, via. podcast …

    Det er simpelthen for dårligt …

  2. Anders Høeg Nissen Says:

    Det forstår jeg godt, men det er desværre ikke os der bestemmer den slags. Det sker fra ret centralt hold i DR, og det er dér man skal – og bør! – brokke sig!
    (Hvad vi også selv jævnligt gør fra tid til anden – som både Mac- og Linux-brugere).

  3. Sammy Says:

    ÆV!!!
    Jeg plejer altid at hente den ned onsdag aften. Nu er mit mønster jo blevet brudt hehe 😉

  4. Thomas Stidsen Says:

    Hej Anders

    Ok, det forstår jeg, og det har jeg faktisk gjort (for et års tid siden). Jeg fik at vide at næste sommer ville det blive anderledes … nu har
    det været den sommer … men der er ikke sket så meget …

    Mvh. Thomas

  5. Martin Pagh Ludvigsen Says:

    Noget nyt?

    Kommer det mon nogensinde op?

  6. Felix Says:

    Nu begynder det at blive en smule irriterende. Jeg kan altså ikke forstå hvad problemet er. jeg kuune have rippet det live og lagt det op hvis det skulle have været. skulle ikkeh´have taget mange minuter.

    Og angående video… selv på windows maskiner fungerer det ikke fantastisk.

  7. oda Says:

    får vi en tilbagemelding når det virker

  8. Anders Høeg Nissen Says:

    Æhm, jeg troede jeg havde skrevet på forsiden i sidste uge? Og under alle omstændigheder burde du forhåbentlig have fået programmet i dit podcast-program?

  9. Gert H O Says:

    Kors hvor er det typisk for et monopolselskab hvor man er tvunget til at betale. Bagud, Virker ikke, Ad, Røvsygt.
    BVAR!!! Det ku ellers være så godt. Man siger i Harddisken: Gå ind og download med AAC og så ::::::
    SMØR IGEN

  10. Gert H O Says:

    “Harddisken (AAC) 10-10-06: Om 35 år er computere klogere end mennesker!!!!” Det skriver DR da selv!!!!
    Computeren var da klogere for 35 år siden en de mennesker der arbejder for DR i dag!

  11. Gert H O Says:

    Skriv ikke her. Negative kommentarer bliver sorteret fra!

  12. Anders Høeg Nissen Says:

    Vi har en politik med at godkende alle kommentarer. Da vi kun er to ansat på programmet går der indimellem nogle timer før vi får set på sitet – vi kan ikke holde øje med det døgnet rundt. Det har intet at gøre med om de er negative eller positive.
    Når det så er sagt, så spørger jeg mig selv hvad du regner med at få ud af dine kommentarer, nu hvor de er blevet offentliggjort?
    De er barnlige, sure og fornærmende, og vil aldrig føre til nogen form for fornuftig dialog.
    Mange hilsener,
    Anders

  13. Christian Risom Says:

    Hej Anders,

    Tak for et super fed program, der altid er inspirerende!

    Fedt at i fik det fikset med podcastne.

    Jeg forstår slet ikke hvorfor i godkender, sådan nogle posts som Gert laver. Magen til opførsel har jeg da aldrig set. Tænk at man kan skrive sådan noget?!?!

    Håber alt er vel og ser frem til det næste show.

    Med Venlig Hilsen
    Christian


Skriv et svar

