Video: Intelligent tøj

Kort reportage fra ISWC09 i Linz. Den årlige konference for wearable computing. Deltagerne showcaser deres opfindelser.

[blip.tv ?posts_id=4040217&dest=-1]

6 kommentarer to “Video: Intelligent tøj”

  1. maxpiber@gmail.com Says:

    Den tager jo VIRKELIG lang tid at loade??!

  2. Carina Petersson Says:

    Jeg synes ikke, at man får så meget ud af lige den udsendelse. Idéen er god nok, men man kan næsten ikke høre, hvad de forskellige deltagere forklare om deres produkter…og så ryger idéen med det, så bliver det jo kun en masse øjebliksbilleder derfra, som jo så også kan være meget sjovt at se, men….jeg havde bare regnet med noget mere ren information og vidensinput : (

  3. Henrik Føhns Says:

    Du har ret i, at det kun er et øjebliksbillede uden den store dybe informationsværdi. Det får du til gengæld i radioudsendelsen: http://www.dr.dk/harddisken/blog/2010/08/18/den-intelligente-aftenkjole/ og http://www.dr.dk/harddisken/blog/2010/08/18/t%C3%B8j-der-t%C3%A6nker/

  4. Carina Petersson Says:

    Hej Henrik,

    Det fandt jeg så ud af, da jeg undersøgte de andre nyheder lidt nærmere, så jeg sidder faktisk og høre udsendelsen nu, he he. Men tusind tak! Jeg havde også tænkt mig at skrive en kommentar til herinde bagefter med et ups ; )
    Jeg er noget cirka halvdelen igennem udsendelsen nu…virkelig spændende! Men fedt at du giver en henvisning! : )

  5. Jan Karlsbjerg Says:

    Lige en teknisk bemærkning (ok, ok: brok :-))

    Billederne (et for hver historie) på http://www.dr.dk/harddisken/ er i fuld størrelse = de er ikke skaleret ned til den størrelse de bliver brugt i. F.eks. billedet til denne artikel (kvinde i hvid kjole og med næsen i sky) er 2592×3456 px og fylder 3.2 MB, men bliver kun vist i 250x333px, dvs. vi downloader 100 gange mere end vi får at se.

  6. Henrik Føhns Says:

    Fair nok – det må vi lave om på…..


Skriv et svar

