Video: HTC Legend

htc-legend (1)

Nikolaj Sonne fortæller om HTC Legend. Han er stærkt begejstret for denne Android telefon. Se hvorfor.

I studiet Nikolaj Sonne og Anders Høeg Nissen.

Kamera: Henrik Føhns

[blip.tv ?posts_id=3540439&dest=-1]

3 kommentarer to “Video: HTC Legend”

  1. m0nsy Says:

    nice med ny htc, og Nikolaj Sonne er for sej (ser ham tit på hans so ein ding program). Har selv købt telefonen efter at ha tjekket legend priser, og enig sense er lækkert. Glæder mig til det nye froyd (android 2.2) kommer på banen så jeg kan få det installeret

  2. Frederik Says:

    Forstår ikke hvorfor man gider købe en mobil fra HTC. Der går et par måneder – så kommer der en ny – og så er den gamle totalt outdated. Mange af mine venner er iPhone-benægtere og satser hårdnakket på andre mobiler end iPhone af princip. De render nu rundt med nogle ikke så pæne plastic mobiler, der prøver at ligne en iPhone. Hvis man skal ud og købe en smartphone ser jeg (stadig) en iPhone som værende den bedste langsigtede investering – da designe fra eksempelvis 3’eren stadig holder i dag kontra eksempelvis en HTC magic.

  3. klaus Says:

    HTC har altid lavet fede design. Men de mangler efter min mening et stykke for at nå samsung og iPhone. Men det kan være det kommer i fremtiden. Jeg mener de skulle satse på lidt færre telefoner og så gøre mere ud af dem. HTC legend er ellers rigtig fed, men i forhold til iPhone mangler der brugervenlighed.


Skriv et svar

